خدا........

چی باید بنویسم توی دلم که کلی حرفه اما نمیدونم از کجا بگم از چی بنویسم فقط میخوام


بگم خیلی خسته ام از همه چی از زندگی از این دنیا از این ادماش ... وای که چقدر سخته

یه حرفی تمام وجودتو ریخته باشه بهم اما نتونی بازم بلند داد بزنی بگی .


چقدر سخته زندگی رو که فکرشو نمیکردی روزی اینجوری بشه باید به زور تحملش


کنی ... میخوام بگم سیرم از


این زندگی حتی از خودم  خدا جون کمکم کن میدونم

که اگه نبود اون خدا ... شاید حالم از این بدتر میبود... خدارو دوست دارم

واسه بودنش کنار من واسه اینکه همیشه بفکرمه واسه اینکه حتی در بدترین

شرایطم تنهام نزاشته

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت0:55---9 مرداد 1393
علی دادا بدجوردلتنگتیم کجارفتی چی شده یه مدتی نمیای
پاسخ:ابجی عزیزم منم همینطور ولی چکار کنم کلا نت تو حمیدیه قطعه خیلی وقته شارژشو تمدید کردم ولی وصل نمیشم دوووووووووووووووست دارم ابجی


shekoofe
ساعت7:49---5 مرداد 1393
ali jan veblaget harf nadare kheyli aliye.omidvaram haminjoor edame bedi
پاسخ:خیلی ممنون نظر لطفته -- انشاالله


sama
ساعت8:45---25 تير 1393
enshalah khoda posht va panahet bashe goolam
پاسخ: مرسی اجی جونم همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 / 4 / 1393 ا 12:0 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.